۱۳۸۷ مهر ۲, سه‌شنبه

پیرامون مجموعه تلویزیونی "مثل هیچ کس"


اسلامي: فضاي سنتي «مثل هيچكس» مورد علاقه جوانان قرار گرفته است

خبرگزاري فارس: تهيه كننده مجموعه تلويزيوني «مثل هيچ‌كس» معتقد است فضاي سنتي كه در اين سريال روايت شده مورد علاقه جوانان است.

«محمدعلي اسلامي» در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس درباره فضاي سنتي كه در سريال «مثل هيچ‌كس» به تصوير كشيده شده و فاصله آن با زندگي جامعه امروز گفت: ممكن است شيوه زندگي در حال حاضر به نسبت گذشته نباشد اما چون نيست و يا كمرنگ شده است، دليل نمي‌شود كه درباره آن صحبت نكرده و آن را مطرح نكنيم.
وي افزود: افراد بسياري هستند كه علاقه دارند با اين سبك و شيوه زندگي كنند اما برايشان مقدور نيست و نمي‌توانند. نه اين كه دوست نداشته باشند به اين شيوه سنتي زندگي كنند، بلكه برايشان مقدور نيست.
اسلامي ادامه داد: در حال حاضر خانه‌هاي سنتي ما بسيار كم شده‌اند و زندگي به اين شيوه مشكل شده است اما استقبال از پخش اين سريال نشان داده است كه مردم همچنان شيفته زندگي در چنين فضاهايي هستند، با همان ساختار و با همان حال و هوا و ترجيح مي‌دهند كه از احوال هم با خبر باشند تا اين كه چند ماه همديگر را نبينند و محصور اين زندگي آپارتماني باشند.
وي تصريح كرد: اين يك دانش علمي است كه اصولا در ساختمان‌هايي كه پر از تيرآهن و بتن هستند، انرژي مثبت به‌خوبي عبور نمي‌كند و در خانه‌هاي گلي با در و پنجره‌هاي چوبي داراي انرژي مثبت بيشتري هستند. قشر جوان نيز شيفته چنين خانه‌هايي هستند و از چنين فضاهايي بيشتر استقبال مي‌كنند.
اسلامي گفت: تا به حال كه بيشترين استقبال از فضاي جاري سريال از سوي جوانان بوده است و آنها از چنين فضايي بيشتر استقبال كرده‌اند.
منبع:فارس

هیچ نظری موجود نیست: