۱۳۸۷ مهر ۱۶, سه‌شنبه

گلشیفته واقعا در هالیوود بازی کرد

اخیرا خبرهای تازه ایی در مورد گلشینفته فراهانی بازیگر توانا سینما می شنویم و آن هم بازی کردن در هایلوود و هم بازی شدن وی با لئوناردو دیکاپریو.
وی در فیلمی به کارگردانی رایدلی اسکات بازی کرد.او در این فیلم همچنین در کنار راسل کرو ستاره سینمای هالیوود به ایفای نقش پرداخته است . فراهانی در این اثر که "Body Of Lies" نام دارد در نقش یک پیشخدمت عرب ظاهر شده است.
فیلم جدید رایدلی اسکات بر اساس رمانی از دیوید ایگناتیوس(نویسنده واشنگتن پست)ساخته شده و درباره یک افسر سیا به نام راجر فریز با بازی دی کاپریو است که با تروریسم می جنگد و در سفر به عراق نقشه ای کشیده تا یکی از سران تروریست را دستگیر کند.اسکات پیش از این فیلم هایی همچون تلما و لوئیز،گلادیاتور، هانیبال و... را ساخته بود.فیلم یادشده البته هنوز به نمایش عمومی درنیامده و با عنوان محصول سال ۲۰۰۸ معرفی شده است.تعدادی از مسلمانان نیز همچون بیژن دانشمند،علی سلیمان،عمر بردونی،مهدی نبو،علی خلیل و...در این فیلم بازی می کنند.گفتنی است گلشیفته فراهانی از جمله بازیگران سینمای ایران است که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.او بعد از همایون ارشادی دومین بازیگر سینمای پس از انقلاب است که در آثار هالیوودی همکاری می کند.همچنین شهره آغداشلو بازیگری است که پیش تر به عنوان شهروند آمریکایی در فیلم "خانه ای از شن و مه" بازی کرده بود.

لینک زیر مربوط به گلشیفته فراهانی در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم (http://www.imdb.com/name/nm0267042/)





هیچ نظری موجود نیست: